دوره های بینش مطهر برگزار خواهد شد.

دومین دوره تربیت مدرس و مربی کشوری به منظور انتخاب و معرفی کادر و معلم برای ۸۰۰مدرسه راهیان کوثر درسراسر کشور و استاد و هیئت علمی و حق التدریس دانشگاه فرهنگیان و استخدام پژوهشگر انجام می‌گردد.

دوره های بینش مطهر برگزار خواهد شد.

بینش ِ مُطَهر شبکه ای باهدف تربیت مربیانی جهت ایجاد نظام فکری اسلام ناب محمدی(ص) و ایجاد نظام فکری مبتنی بر کتب شهید مطهری در ذهن مخاطبین می باشد که در پی آن پاسخ گویی به سوالات و شبهات خودشان و دیگران را در پی دارد و در گام بعدی آن هدف جذب و به کارگیری افراد برتر به عنوان مربی و پژوهشگر است یعنی تربیت مربی و پژوهشگر که علاوه بر تخصص، متعهد هم باشد.

دومین دوره تربیت مدرس و مربی کشوری به منظور انتخاب و معرفی کادر و معلم برای ۸۰۰مدرسه راهیان کوثر درسراسر کشور و استاد و هیئت علمی و حق التدریس دانشگاه فرهنگیان و استخدام پژوهشگر انجام میگردد.

ثبت نام مرحله اول دوره تربیت مدرس ومربی و مرحله دوم دوره تربیت معلم از ۲۰ مهرماه آغاز گردیده و تا ۳ آذر ماه انجام میشود و علاقمندان میتوانند با مراجعه به سایت بینش مطهر به نشانیbineshemotahar.ir بصورت غیر حضوری ثبتنام و شهریه دوره را پرداخت نمایند و شروع ۲دوره از تاریخ ۸آذرماه ان شاءالله برنامه ریزی گردیده شده است.

در سراسر کشور مرکز بینش مطهر؛ ۳۰ دبیرخانه استانی را راه اندازی و فعال نموده که الحمدالله این اتفاق خوب هم در استانمان از ابتدای سال جاری رقم خورد و نخستین دوره مرحله اول در تابستان ماه با حضور ۱۹۰نفر اندیشه جوی در دانشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار گردید.

شایان بذکراست که این دوره های سیر مطالعاتی بینش مطهر در 11 مرحله تحت عنوان 4 سطح برگزار میشود که هر مرحله حدودا سه ماه به طول می انجامد.هر مرحله در 12 جلسه برگزار میشود که در هر مرحله حدود سه الی چهار کتاب خوانده میشود به این صورت که مثلا برای هر کتاب 3 الی 4 مقرری ،معادل 3الی 4 هفته میشود .هفته ای یک جلسه به مدت دوساعت کلاس با حضور استاد و یک ساعت ونیم برای مباحثه با هم گروهی ها در نظر گرفته شده است که ساعت مباحثه حداقل بیان شده و حداکثر در اختیار خود گروه است.

تا کنون بیش از ۳۰ اساتید دانشگاه و حوزه جهت حضور در کارگروه دانش افزایی بینش مطهر استان شناسایی شده اند و این کارگروه بصورت۲ ساعت در هفته جلسات منسجمی را برگزار نموده است.