رویداد هنری رسانه‌ای فانوس

رویداد هنری رسانه‌ای فانوس به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز سیستان و بلوچستان برگزار می‌گردد.

رویداد هنری رسانه‌ای فانوس

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، رویداد هنری رسانه‌ای فانوس به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز سیستان و بلوچستان با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، صداوسیما، سازمان فضای مجازی بسیج، دفتر نماینده ولی‌فقیه و شهرداری زاهدان برگزار می‌گردد.
گفتنی است در این رویداد هنری، آموزش تولید آثار رسانه‌ای در قالب‌های اپلیکشن و بازی موبایلی، موشن گرافیک، فیلم کوتاه و نماهنگ، پوستر و اینفوگرافیک، کپشن و توییت، پادکست و محصولات صوتی ارائه می‌گردد.
شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در این رویداد باید قالب‌های تولیدی خود را در یکی از موضوعات کرونا با محوریت سبک زندگی کرونایی و مراقبت‌های بهداشتی در زمینه کرونا، موضوع فرهنگی شامل ازدواج، ارتباطات دختر و پسر و سبک زندگی ایرانی اسلامی و در بخش اجتماعی نیز با اولویت بیکاری، سوء مدیریت، اعتیاد و امنیت و در بخش اقتصادی با محوریت تنگناهای معیشتی، فقر، قاچاق و خشکسالی و در موضوع فضای مجازی با اولویت سواد فضای مجازی و رسانه، جنگ نرم و فضای مجازی تولید کنند.
حداکثر مهلت ثبت‌نام ۲۰ آبان و حداکثر مهلت ارسال آثار ۲۰ آذر می‌باشد. جوایز بخش‌های مختلف این رویداد در بخش اپلیکیشن و بازی نفر اول ۵۰ میلیون، نفر دوم ۳۰ میلیون و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال، در بخش موشن‌گرافیک، فیلم کوتاه و نماهنگ به نفر اول ۴۰ میلیون، نفر دوم ۲۵ میلیون و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال، در بخش پوستر، اینفوگرافیک، پادکست و محصولات صوتی به نفر اول ۲۰ میلیون، نفر دوم ۱۲ میلیون و نفر سوم ۷ میلیون ریال، در موضوع کپشن و توییت نویسی به نفر اول ۱۵ میلیون، نفر دوم ۹ میلیون و به نفر سوم ۵ میلیون ریال خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اولیه به این لینک مراجعه و یا عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۴۰۰۰۱۴۴۹۶۴ ارسال نمایند.