مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی سفر شهادت

مسابقه کتابخوانی سفر شهادت به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز هرمزگان برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی سفر شهادت
به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی سفر شهادت که گفتارهایی درباره واقعه عاشورا است به همت موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، سازمان سراج مرکز هرمزگان، سامانه جامع نوا، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان و ... برگزار می‌گردد.
گفتنی است این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانی‌های امام موسی صدر درباره‌ی واقعه‌ عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین است که در این کتاب گردآوری شده است. سفر شهادت هفتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه به قلم امام موسی صدر است.
در بخش یادداشت ناشر در ابتدای کتاب درباره‌ی محتوا و هدف نگارش کتاب آمده است: «کتاب پیش روی شما حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌ها و مقالات امام موسی صدر درباره‌ی واقعه‌ی عاشوراست. در این گفتارها امام موسی صدر به تبیین هدف امام از این حرکت پرداخته است. نیز به آسیب‌شناسی سوگواری و هدف از سوگواری‎‌ها پرداخته و گفته است که چرا به سوگ می‌نشینیم.»
تاریخ برگزاری درسگفتار ۲۰، ۲۱، ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه و ۱ و ۲ شهریور ماه ساعت ۲۰ الی ۲۱:۳۰ و مسابقه ۲۰ الی ۲۸ مهر ماه است و ۵ کمک هزینه سفر به کربلا و ۱۰ جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان این مسابقه اهدا خواهد شد.
روش امتیاز دهی این مسابقه ۲۵ درصد شرکت در جلسات، ۲۵ درصد تشریحی (فهم مساله) و ۵۰ درصد آزمون تستی خواهد بود. 
علاقمندان می‌توانند جهت دریافت کد خرید رایگان کتاب، عضو کانال سفر شهادت در پیامرسان روبیکا شوند و برای ثبت‌نام در مسابقه به این لینک مراجعه نمایند.