اپلیکیشنی با پنج هزار بازی و نرم افزار رایگان / توپ مارکت رونمایی شد + ویدئو

مدیر محصول توپ مارکت گفت: سالم سازی فضای مجازی از جمله دغدغه‌های مهم تیم سازندگان این اپلیکیشن بوده است.

اپلیکیشنی با پنج هزار بازی و نرم افزار رایگان / توپ مارکت رونمایی شد + ویدئو

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، مراسم رونمایی از اپلیکیشن مادر و کودک توپ مارکت در خانه کودک مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد. در این مراسم مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان سراج با اشاره به هجمه دشمنان انقلاب اسلامی به مادران و کودکان گفت: از جمله دغدغه‌های ما در ساخت چنین محصولی خنثی کردن این هجمه بود.
وی افزود: تیم تولیدکننده اپلیکیشن توپ مارکت با بیش از پنج هزار بازی و نرم‌افزار ویژه مادر و کودک امروز مخاطب خود را شناخته و در فضای رقابتی فعلی دنبال سالم سازی فضای مجازی است.

ناگزیر به حضور در فضای‌مجازی هستیم
در بخش دیگری از این برنامه سمیه کاظم بیگی، مدیر شبکه نهال با بیان اینکه امروز ناگزیر از این هستیم در فضای مجازی زندگی کنیم، گفت: طبیعتاً زندگی در چنین شرایطی می‌بایست با احتیاط‌هایی صورت پذیرد چراکه این فضا حتما آسیب‌هایی را به دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت محصول‌هایی مانند توپ مارکت می‌تواند خیال مادران را از محتوای مورد استفاده فرزندانشان راحت کند، افزود: در فضای فعلی مجازی اولویت پدران و مادران جهت استفاده کودکشان از فضای مجازی دریافت محتوای سالم است که اپلیکیشن توپ مارکت این امکان را فراهم آورده است.

کلیه خدمات توپ رایگان است
در ادامه مهدی وکیلی مدیر محصول توپ مارکت با اشاره به اینکه در روند طراحی و اجرای اپلیکیشن توپ مارکت از نظرات کارشناسی اساتید دانشگاه بهره بردیم، اظهار داشت: این نظرات کارشناسی که بیشتر در حوزه تکنولوژی آموزشی بود، منجر به این شد که ما به عنوان سازنده مسیر خود را در راه رسیدن به هدف اصلی بهتر بشناسیم.
وکیلی همچین با اشاره به رایگان بودن کلیه پنج هزار بازی و نرم‌افزار موجود در توپ مارکت گفت: برای تیم سازنده این محصول که از سال ۹۷  مشغول این کار هستند، مهم رسیدن محتوای سالم به دست مادران و کودکان است بر همین مبنا کلیه خدمات این اپ به شکل رایگان در اختیار مخاطبین محترم قرار دارد.
وی با بیان اینکه یکی از خدمات ویژه محصولات عرضه شده در اپلیکیشن توپ مارکت ویدئوهای آموزشی است، عنوان کرد: این ویدئوها در مصاحبه با متخصصین امر تربیت تهیه شده و نکته مهم در تفکیک آن‌ها به فضای مادر و کودک است.
وکیلی ادامه داد: این یعنی هنگامی که نرم‌افزار در مود مادر است مادر می‌تواند به بخش ویدئوها رفته و خدمات مربوط به خود را دریافت کند؛ همچنین در مود مربوط به کودک نیز ویدئوهای آموزشی مرتبط در اختیار مخاطبان وجود دارد.

اولویت سالم‌سازی فضای‌مجازی
به نظر می‌رسد در فضای فعلی مجازی با گستردگی بی حد و مرز و همچنین غلبه فضای رقابتی سالم سازی فضای مجازی خصوصاً در حوزه مادر و کودک می‌بایست در دستور کار قرار گیرد؛ تولید محصولاتی مانند اپلیکیشن توپ می تواند این هدف را محقق کند.